نمایندگی تعمیرات فریجیدر

شرکت فریجیدر از قدیمی‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در سطح جهان است و البته فارغ از آن که در حال حاضر نیز محصولات پر فروشی در سطج جهان دارد، اما زمانی نام فریجیدر در آمریکا یکه تازی می‌کرد و اکثر آمریکایی‌ها از محصولات فریجیدر استفاده می‌کردند. در حال حاضر نیز کمپانی الکترولوکس مالک این شرکت است و در واقع از سال 1986 تا کنون فریجیدر یکی از زیر مجموعه‌های الکترولوکس به حساب می‌آید. فریجیدر از آن شرکت‌هایی ست که پس از فروش نیز به مشتریان خود و به مصرف کنندگان محصولات‌اش توجه دارد. به همین دلیل در کشورهای مختلف نمایندگی‌های مختلفی از فریجیدر وجود دارند که به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند، خدماتی همچون:

·        نصب محصولات فریجیدر

·        تعمیر محصولات فریجیدر در محل

·        ارائه‌ی راهنمای استفاده از محصولات فریجیدر

·        پاسخ به پرسش‌های مصرف کنندگان فریجیدر

·        و ...

آی . پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات فریجیدر آماده‌ی ارائه‎ی این خدمات است. بنابراین اگر از مصرف کنندگان محصولات فریجیدر هستید، این نوید را برای شما داریم که در صورت خرابی هر یک از محصولات فریجیدر و یا در صورتی که سوالی در ارتباط با محصولات فریجیدر در ذهن دارید می‌توانید با امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات فریجیدر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر

هر یک از لوازم خانگی فریجیدر شما دچار مشکل شده باشند متخصصین ما قادر به تعمیر آن‌ها خواهند بود. اگر ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده صرفاً کافی ست با ما تماس بگیرید تا متخصص و تکنسینِ دوره‌دیده‌ی ماشین لباسشویی فریجیدر جهت تعمیر به منزل شما اعزام شود.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی‌های کندی عبارت اند از:

·        روشن نشدن دستگاه

·        باز نشدن درب

·        بسته نشدن درب

·        عدم تخلیه آب

·        لرزش و یا صدای بیش از اندازه

هر یک از مشکلات بالا و یا هر مشکل دیگری که در ماشین لباسشوی شما به وجود آمده باشد می‌توانید با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر

شرکت فریجیدر توجه زیادی به کیفیت محصولات خود دارد. این جمله برای کسانی که از محصولات این کمپانی استفاده می‌کنند بهتر قابل درک است. اما با این حال، محصولات این شرکت نیز به مانند تمامی محصولات برقی جهان به علل مختلف ممکن است دچار خرابی شوند. آن چه که در این بین مهم است این است که این محصولات را نباید جهت تعمیر به دست فرد غیر متخصص سپرد بلکه یک فرد متخصص و کاربلد باید به تعمیر آن‌ها مشغول شود.

اگر یخچال فریجیدر شما دچار مشکل شده، با ما تماس بگیرید تا متخصص یخچال‌های فریجیدر با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی یخچال‌های فریجیدر به محل اعزام شده و اقدام به تعمیر یخچال کند.

مشکلات رایجی که در یخچال‌های فریجیدر به وجود می‌آیند موارد زیر هستند:

·        روشن نشدن یخچال

·        صدای بیش از حد یخچال

·        جمع شدن آب در جا میوه‌ای

·        برفک زدن

·        منجمد نشدن مواد در فریزر

هر یک از مشکلات بالا و البته هر مشکل دیگری که در یخچال شما به وجود آمده باشد توسط متخصص ما قابل رفع خواهد بود

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی فریجیدر خدمات مشاوره برای برطرف کردن مشکلات پیش آمده برای لوازم خانگی این برند را در مورد تمامی محصولات آن در اختیار مراجعان خود قرار می‌دهد. در صورتی‌که مشکل پیش آمده برای ماشین ظرفشویی فریجیدر شما به گونه‌ای باشد که نیازمند بررسی تعمیرکار متخصص داشته باشد، همکاران ما در کمتر از یک ساعت به محل سکونت شما اعزام خواهند شد و تمامی مراحل تعمیر دستگاه را در حضور خودتان انجام خواهند داد.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر

اگر از اجاق گاز فریجیدر در منزل استفاده می‌کنید، به شما تبریک می‌گوییم زیرا انتخاب بسیار خوبی داشته‌اید. اما اجاق گاز فریجیدر نیز ممکن است در اثر شرایط مختلف با مشکلاتی مواجه شود. اگر مشکلی در اجاق گاز فریجیدر شما به وجود آمد می‌توانید با امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر تماس بگیرید.

 

 

پنجشنبه 22 شهریور 1397
بؤلوملر :