نمایندگی تعمیرات بکو

برند بکو که یکی از برندهای مرتبط با شرکت تولید لوازم خانگی آرچلیک ترکیه است، از جمله برندهایی است که در بازار لوازم خانگی جایگاه ویژه‌ی خود را دارد و برای بسیاری از کاربران ایرانی شناخته شده است. شرکت آرچلیک که در سال 1967 تأسیس شد، به تدریج در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی به حدی پیشرفت کرد که در سال 2004 شرکت آلمانی گروندینگ را خریداری کرد و به عنوان یکی از رقبای اصلی شرکت وستل در تولید انواع تلویزیون شناخته شد. در حال حاضر برخی از محصولات شرکت آرچلیک مانند یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون و یخچال با برند بکو به بازار عرضه می‌شوند.

همان‌طور که گفته شد، محصولات بکو در کشور تا حد زیادی شناخته شده هستند و کاربران بسیاری از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. همین امر ضرورت وجود نمایندگی‌های معتبر برای ارائه‌ی خدمات تعمیر لوازم خانگی بکو را که دچار مشکل شده‌اند، نشانگر می‌شود. نمایندگی تعمیرات بکو با سال‌ها تجربه و در اختیار داشتن مجموعه‌ای از متخصصان تعمیر دستگاه‌های این برند، آماده است تا این خدمات تخصصی را در اختیار شما عزیزان، که از یکی از محصولات بکو در منزل خود استفاده می‌کنید، قرار دهد. متخصصان نمایندگی تعمیر بکو، نه تنها تعمیرکارانی مجرب در تعمیر انواع لوازم خانگی هستند، بلکه با گذراندن دوره‌های ویژه‌ی تعمیر محصولات بکو، به صورت تخصصی با این محصولات و نحوه‌ی تعمیر هر چه بهتر آن‌ها آشنایی پیدا کرده‌اند. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات بکو پس از تماس شما، متخصصی را به محل سکونتتان اعزام خواهد کرد که در تعمیر همان دستگاه، با همان برند، تبحر داشته باشد. متخصصان ما در کمتر از یک ساعت پس از تماس شما در محل سکونتتان حاضر خواهند بود و پس از بررسی مشکل دستگاه شما و توافق بر سر هزینه‌ی خدمات، کار خود را در همان مکان آغاز خواهند نمود. تمامی مراحل تعمیر دستگاه شما در منزل خودتان انجام خواهد شد تا شما بتوانید از نزدیک ناظر کیفیت کار همکاران ما باشید. علاوه بر این، این مرکز برای جلب اعتماد بیشتر شما، خدمات ارائه شده از سوی متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه ضمانت می‌کند.

هزینه‌های دریافت شده بابت ارائه‌ی خدمات تعمیر دستگاه‌های برند بکو، مطابق با تعرفه‌های تصویب شده از سوی نهادهای نظارتی خواهد بود و نمایندگی تعمیر بکو هیچ گونه هزینه‌ی اضافی را از شما دریافت نخواهد کرد.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو

چنان‌چه ماشین ظرفشویی بکوی شما دچار اختلال در روشن یا خاموش شدن شده، ظرف‌ها را تمیز نمی‌شوید و یا هر مشکل مشابه دیگری دارد، بهتر است تا با برقراری تماس با متخصصان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو علاوه بر  بهره‌مند شدن از مشاوره‌های لازم جهت برطرف نمودن مشکل در منزل، از خدمات تعمیر لباسشویی بکو در محل، در صورت لزوم، بهره‌مند شوید.

 نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو

مشکلات متداولی که برای ماشین لباسشویی‌های بکو پیش می‌آیند مشابه مشکلاتی هستند که ممکن است برای هر ماشین لباسشویی دیگری پیش بیاید. این مشکلات شامل روشن نشدن دستگاه، خاموش شدن ناگهانی دستگاه، آب‌گیری نکردن صحیح دستگاه، شست‌وشوی نامطلوب لباس‌ها، صدا و لرزش زیاد دستگاه و ... هستند. پیشنهاد می‌کنیم در صورت مواجه شدن با هر مشکلی در ماشین لباسشویی بکو که خود با برطرف نمودن آن آشنا نیستید، قبل از هر گونه اقدامی با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو تماس بگیرید و برای برطرف کردن مشکل پیش آمدن دستگاه به بهترین وجه ممکن از مشاوره‌ی کارشناسان ما در این مرکز استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو

همانند سایر محصولات بکو، جاروبرقی‌های آن نیز ممکن است دچار برخی مشکلات و نواقص شوند. به طور کلی هر یک از لوازم خانگی در معرض بروز انواع اشکال و نقص هستند و نمی‌توان گفت دستگاهی وجود دارد که بتوان گفت مطمئناً هرگز دچار ایراد نمی‌شود. پیشنهاد ما این است که در صورت مواجه شدن با مشکلات مرتبط با جاروبرقی بکو، باز هم از اقدام شخصی برای تعمیر دستگاه و یا سپردن آن به مراکز نامعتبر برای تعمیر، خودداری کنید و برای پیدا کردن بهرین راه حل برطرف کردن مشکل پیش آمده برای دستگاه خود با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر بکو

ماکروفرهای بکو نیز همانند سایر ماکروفرها دستگاه‌هایی هستند که برطرف شدن مشکلاتی که برای آن‌ها پیش می‌آیند، مستلزم مراجعه به متخصصان مجرب است. تعمیر این دستگاه‌ها توسط افراد فاقد صلاحیت لازم ممکن است باعث بروز مشکلات بیشتر شود و حتی امنیت جانی خود فرد و دیگران را به مخاطره اندازد. نمایندگی تعمیرات ماکروفر بکو آماده است تا تخصصی‌ترین خدمات تعمیر ماکروفر بکو را به شما عزیزان ارائه دهد.

 

پنجشنبه 22 شهریور 1397
بؤلوملر :