نمایندگی تعمیرات زیمنس

شاید شما هم در صورت داشتن تصمیم برای خرید یکی از لوازم خانگی به خاطر تعدد برندها و تنوع مدل‌ها، کم و بیش دچار سردرگمی شده‌اید و با جست‌وجو از هر طریقی تلاش کرده‌اید تا بهترین برند و مدل دستگاه مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید. از میان برندهای مختلف مرتبط با لوازم خانگی موجود در کشور، برند زیمنس از جمله برندهای خوش‌نام و معتبری است که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. احتمالاً شما هم که اکنون در حال مطالعه‌ی این صفحه هستید، به هنگام خرید یکی از لوازم خانگی خود این برند را انتخاب کرده‌اید.

محصولات شرکت آلمانی زیمنس عموماً از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. در حال حاضر شرکت زیمنس تجربه‌ی چندین ساله‌ی خود را در کنار تکنولوژی‌های روز دنیا قرار می‌دهد و بدین ترتیب همواره لوازم خانگی پیشرفته‌تر و باکیفیت‌تری را روانه‌ی بازار لوازم خانگی می‌کند. علی‌رغم تمامی این سخنان محصولات تولید شده توسط کارخانه‌ی زیمنس نیز همانند سایر لوازم خانگی دیر یا زود دچار مشکلاتی می‌شوند که برطرف کردن آن‌ها نیاز به مراجعه به یک متخصص مجرب دارد. استفاده‌ی نادرست از انواع لوازم خانگی، بی توجهی به نکات ایمنی مرتبط با استفاده از این دستگاه‌ها، انواع حوادث و استهلاک دستگاه بر اثر گذشت زمان از جمله عواملی هستند که باعث می‌شوند لوازم خانگی تولید شده توسط شرکت زیمنس دچار مشکل شوند.

از جمله مزایای قابل توجه در استفاده از محصولات شرکت زیمنس این است که نمایندگی‌های معتبری برای تعمیر این دستگاه‌ها در سراسر کشور وجود دارند که آماده‌ هستند تا خدمات تخصصی تعمیر محصولات این شرکت را در اختیار شما کاربر محترم محصولات زیمنس قرار دهند. متخصصان نمایندگی تعمیرات زیمنس همگی افرادی با مهارت ویژه در تعمیر لوازم خانگی این برند هستند. کارشناسان ما در این مرکز پس از تماس شما متخصص وسیله‌ی مورد نظرتان در زمان دلخواه‌ شما به محل سکونتتان اعزام خواهند کرد. محل سکونت شما در هر جای شهر که باشد، متخصصان ما در کمتر از یک ساعت در آن جا حضور خواهند یافت و دستگاه شما را در همان مکان تعمیر خواهند کرد. هزینه‌ی تعمیر دستگاه شما مطابق با تعرفه‌هایی خواهد بود که نهادهای رسمی تصویب کرده‌اند و نمایندگی تعمیرات زیمنس به هیچ عنوان مبلغی مازاد بر این تعرفه‌ها از شما مطالبه نخواهد کرد.

ازجمله دیگر مزیت‌هایی که نمایندگی تعمیرانت زیمنس برای جلب رضایت شما در نظر گرفته این است که این مرکز خدمات ارائه شده از سوی متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه ضمانت می‌کند. در صورتیکه دستگاه شما در مدت ضمانت مجدداً با مشکلی مواجه شود که پیش از آن بابت آن با نمایندگی تعمیرات زیمنس تماس گرفته بودید، متخصص ما مجدداً در محل حضور خواهد یافت و تعمیر دستگاه شما را بدون دریافت هیچ وجهی انجام خواهد داد.

پیشنهاد ما این است که در صورت مشاهده‌ی هر گونه مشکلی در یکی از دستگاه‌های زیمنس خود، پیش از آن که خود شخصاً نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام نمایید، با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات زیمنس تماس بگیرید و از مشاوره‌ی رایگان برای برطرف کردن مشکل پیش آمده در منزل بهره‌مند شوید.

 

نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس

هر مشکلی که در یخچال زیمنس شما به وجود آمده باشد، از عدم روشن‌شدن گرفته تا منجمد نشدن مواد در فریزر، توسط متخصص یخچال زیمنس قابل تعمیر خواهد بود. در صورت استفاده از خدمات تعمیرات یخچال زیمنس نیازی به جابه‌جا کردن یخچال به مغازه، کارگاه و یا شرکت وجود نخواهد داشت زیرا تنها با یک تماس  متخصص تعمیر یخچال زیمنس در محل سکونت شما حاضر خواهد شد و تعمیر دستگاه شما را شروع خواهد کرد.

نمایندگی تعمیرات ماشین‌ظرفشویی

ماشین‌ظرفشویی‌های زیمنس نیز با وجود آن که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند، باز هم در معرض بروز برخی از مشکلات مانند نشت آب، روشن یا خاموش نشدن دستگاه، شست‌وشوی نامناسب ظروف و ... هستند. اگر ماشین ظرفشویی زیمنس شما دچار چنین ایراداتی شده، توصیه می‌کنیم پیش از استفاده‌ی مجدد از دستگاه با نمایندگی تعمیرات زیمنس تماس حاصل نمایید. 

نمایندگی تعمیرات ماشین‌لباسشویی زیمنس

همانطور که گفته شد محصولات زیمنس نیز همانند محصولات سایر برندهای برتر دنیا ممکن است به سبب استفاده و نگهداری نامناسب یا استهلاک دچار مشکل شوند. اگر ماشین‌لباسشویی زیمنس شما نیز با مشکلی مانند صدا و لرزش زیاد دستگاه، روشن یا خاموش نشدن، آبگیری نکردن، شست‌وشوی نامناسب البسه و ... مواجه شده است، کافی ست با ما تماس بگیرید تا متخصص ماشین‌لباسشویی زیمنس در کوتاه‌ترین زمان ممکن با حضور در منزل شما، مشکل دستگاه را بررسی کرده و نسبت به تعمیر دستگاه اقدام نماید.

 

چرا نمایندگی تعمیرات زیمنس را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفته شد نمایندگی تعمیرات زیمنس خدمات ارائه شده از جانب متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه ضمانت می‌کند و این ضمانت به این معنی است که اگر به هر علتی مجدداً در همان قسمت مشکلی به وجود آمد، متخصص یک بار دیگر با مراجعه به منزل شما، بدون دریافت هر گونه وجهی وسیله‌ی مورد نظر را تعمیر خواهد کرد.

متخصصین امداد آی.پی هر یک در زمینه‌ی کاری خود دوره‌های آموزشی را پشت‌سر گذاشته و سال‌ها در ارتباط با تخصص خود تجربه دارند. بدیهی است استفاده از خدمات متخصصان همکار در نمایندگی تعمیرات زیمنس بسیار بهتر است از قرار دادن دستگاه‌های نسبتاً گران قیمت در اختیار افراد فاقد صلاحیت و تعمیرکاران غیرمجاز است. گذشته از این پیشنهاد می‌کنیم مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات زیمنس را نیز مد نظر داشته باشید و در صورت بروز هر مشکلی برای دستگاه خود با تماس با این مرکز، علاوه بر تعمیر دستگاه خود به صورت تخصصی، از این مزیت‌ها نیز برخوردار گردید.

 

 

پنجشنبه 22 شهریور 1397
بؤلوملر :