نمایندگی تعمیرات الکترولوکس

برند الکترولوکس از طرف‌داران بسیاری در کشور ما برخوردار است. در صورتی که شما یکی از طرفداران و مصرف‌کنندگان محصولات این کمپانی چند ملیتی هستید و به تازگی یکی از وسایل الکترولوکس‌تان دچار مشکل شده می‌توانید با امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات الکترولوکس تماس بگیرید. با تماس با ما  برای هر یک از لوازم خانگی الکترولوکس، اعم از ماشین لباسشویی الکترولوکس، ماشین ظرفشویی الکترولوکس، ماکروفر الکتررولوکس، یخچال الکترولوکس و اجاق‌گاز الکترولوکس، متخصص هر یک از این لوازم در کم‌تر از یک ساعت پس از تماسِ شما با حضور در منزل‌تان اقدام به تعمیر آن‌ها خواهد نمود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس

امداد آی.پی نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس است. ما متخصصانی متبحر و مجرب در زمینه‌ی ماشین لباسشویی‌های الکترولوکس در کادرِ خود داریم که هر یک از آن‌ها از تخصص و تجربه‌ای لازم و کافی جهت تعمیر وسیله‌ی شما به نحو احسن برخوردار هستند. در صورتی که ماشین لباسشویی الکترولوکس شما روشن نمی‌شود، یا صدا و لرزش زیادی دارد، یا البسه را به‌درستی نمی‌شوید و یا آن که قادر به تخلیه کردن آب نیست می‌توانید با ما تماس بگیرید تا متخصص ماشین لباسشویی جهت رفع مشکل راهی منزل شما شود.

البته قابل ذکر است که مشکلات نام‌برده صرفاً برخی از مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی الکترولوکس هستند و اگر مشکلی غیر از مشکلات فوق در ماشین لباسشویی شما بروز کرده نیز می‌توانید با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی الکترولوکس

الکترولوکس نشان داده که به کیفیت محصولات خود توجهی بسیار زیاد دارد. این توجه زیاد، خود را در ماشین ظرفشویی‌های این کمپانی نیز نشان می‌دهد. اگر از ماشین ظرفشویی الکترولوکس در منزل استفاده می‌کنید انتخاب خوبی داشته‌اید. اما چنان‌چه این ماشین ظرفشویی به هر علتی دچار مشکل شده فقط کافی ست با ما تماس بگیرید تا متخصص ماشین ظرفشویی‌های الکترولوکس در زمانی اندک جهت تعمیر ماشین ظرفشویی شما راهیِ منزل‌تان شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس

تمامی مدل‌های یخچال‌های الکترولوکس،  توسط متخصصین ما در امداد آی.پی قابل تعمیر هستند. اگر یخچال الکترولوکس شما به یکی از مشکلات زیر و یا هر مشکلی دیگر دچار شده با ما تماس بگیرید:

  • ·        یخچال روشن نمی‌شود.
  • ·        یخچال برفک می‌زند.
  • ·        یخچال خنک نمی‌کند.
  • ·        فریزر یخچال منجمد نمی‌کند.
  • ·        یخچال زیاد صدا می‌دهد.
  • ·        یخچال به طور مداوم کار می‌کند.
  • ·        و ...

 

 

 

پنجشنبه 22 شهریور 1397
بؤلوملر :