امداد آی.پی

نمایندگی تعمیرات کندی

0 گؤروش
یازار:‌

نمایندگی تعمیرات کندی

لوازم خانگی کندی از جمله لوازم خانگی‌ای هستند که از سال‌ها پیش در بازار لوازم خانگی ایران جایگاه خود را داشته‌اند. یخچال‌ها و ماشین لباسشویی‌های تولید شرکت کندی با برند هوور سال‌ها پیش در منازل ایرانیان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. در حال حاضر محصولات شرکت کندی با برند کندی در بازار لوازم خانگی ایران عرضه می‌شوند و به خاطر حسن شهرتی که از گذشته در ذهن ایرانیان دارند، از فروش خوبی هم برخوردار هستند. شرکت کندی یک شرکت خصوصی تولید انواع لوازم خانگی است که در سال 1945 در ایتالیا تأسیس شده است. لوازم خانگی تولید شده در این شرکت نه فقط در ایران که در بسیاری از دیگر کشورهای دنیا متقاضیان بسیاری دارد و به طور کلی شرکت کندی بخش بزرگی از تولیدات خود را در بازارهای خارجی به فروش می‌رساند.

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از لوازم خانگی کندی وجود نمایندگی تعمیرات کندی است. این مرکز مجموعه‌ای از متخصصان متبحر و مجرب در تعمیر لوازم خانگی کندی را در اختیار دارد و با استفاده از خدمات تخصصی ارائه شده توسط آنان توانسته رضایت کاربران لوازم خانگی این برند را جلب نماید. پس از تماس هر یک از مراجعان نمایندگی تعمیرات کندی کارشناسان ما تلاش خواهند کرد تا با ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان راهنمایی‌های لازم را برای برطرف کردن مشکل در منزل به او ارائه دهند. در صورت برطرف نشدن مشکل این مرکز آماده است تا متخصصان تعمیر محصولات کندی را در کمتر از یک ساعت به محل سکونت مراجعان اعزام نماید. تمامی مراحل تعمیر دستگاه‌های کندی در محل سکونت مراجعان و در حضور آنان صورت خواهد گرفت.

متخصصان ما تلاش خواهند کرد تا دستگاه معیوب را تا حد امکان با استفاده از قطعات فابریک تعمیر نمایند، با این وجود در صورت نیاز به استفاده از قطعات یدکی، تعمیرکاران ما ضرورتاً از قطعات درجه یک استفاده خواهند کرد.

نمایندگی تعمیرات کندی خدمات تعمیرات ارائه شده توسط متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه ضمانت می‌کند تا بدین ترتیب بتواند رضایت مراجعان خود را هر چه بیشتر جلب نماید.

از جمله دیگر مزیت‌های استفاده از خدمات ارائه شده از جانب نمایندگی تعمیرات کندی این است که تعرفه‌های این مرکز مطابق با نرخ‌های مصوب از جانب نهادهای نظارتی است و این نمایندگی هیچ گونه مبلغی مازاد بر این نرخ‌ها از مشتریان خود دریافت نخواهد کرد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی

لباسشویی‌های کندی به طور کلی کیفیت بالایی دارند و از قطعات مرغوبی در ساخت آن‌ها استفاده شده است، با این وجود این دستگاه‌ها نیز همانند تمامی دیگر انواع لوازم خانگی ممکن است دچار مشکل شوند، توصیه ما این است که در صورت مواجه شدن با هر مشکلی در ماشین لباسشویی کندی پیش از هر گونه اقدامی با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی تماس بگیرید و از مشاوره‌ی کارشناسان ما در این مرکز برخوردار شوید. کارشناسان ما به شما کمک خواهند کرد تا بهترین راه حل برای برطرف کردن مشکل پیش آمده برای دستگاه‌تان را پیدا کنید.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی کندی

در صورتیکه ماشین ظرفشویی کندی شما روشن نمی‌شود، خارج از برنامه‌ی زمانی تعیین شده خاموش می‌شود، ظروف را به درستی نمی‌شوید و یا هر مشکل مشابه دیگری دارد، بهتر است پیش از استفاده‌ی مجدد از دستگاه با برقراری تماس با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی کندی، ضمن استفاده از مشاوره‌های لازم جهت برطرف نمودن مشکل در منزل، از خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی کندی در محل، بهره‌مند شوید.

 

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کندی

هر یک از لوازم خانگی در معرض بروز انواع اشکال و نقص هستند و نمی‌توان ادعا کرد دستگاهی وجود دارد که احتمال بروز مشکل در آن صفر است. جاروبرقی های کندی نیز همانند سایر انواع لوازم خانگی ممکن است دچار برخی مشکلات و نواقص شوند. پیشنهاد ما این است که در صورت مواجه شدن با مشکلات مرتبط با جاروبرقی کندی، باز هم از اقدام شخصی برای تعمیر دستگاه خودداری نمایید، آن را در اختیار تعمیرکاران غیرمجاز قرار ندهید و در اولین فرصت با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کندی تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیرات یخچال کندی

چنانچه یخچال کندی شما به خوبی غذاها را سرد نمی‌کند، دچار صدا و لرزش زیاد است، روشن نمی‌شود و یا هر گونه مشکل مشابهی دارد، بهتر است پیش از اقدام شخصی برای برطرف کردن مشکل با نمایندگی تعمیرات کندی تماس بگیرید. در صورت تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال کندی دیگر مجبور به جابه‌جا کردن دستگاه برای تعمیر نخواهید بود. گذشته از این، تعمیر یخچال کندی در منزل و در حضور خودتان به شما این امکان را می‌دهد تا خود شاهد تمامی مراحل تعمیر دستگاه باشید و از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید. نمایندگی تعمیرات کندی خدمات ارائه شده از جانب متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه ضمانت می‌کند و در صورتی که برای دستگاه تعمیر شده، در طول دوره‌ی ضمانت مشکلی مشابه با مشکل سابق پیش بیاید، متخصصان ما مجدداً در محل سکونت شما حاضر خواهند شد و دستگاه شما را بدون دریافت هیچ گونه وجهی تعمیر خواهند نمود.

 

 

آردینی اوخو
ثابیت یازی
بؤلوملر :

نمایندگی تعمیرات زانوسی

0 گؤروش
یازار:‌

نمایندگی تعمیرات زانوسی

گذشته از کیفیت بالای محصولات زانوسی که شاید بتوان گفت بزرگترین انگیزه‌ی افراد در خریداری محصولات این شرکت باشد، استفاده از محصولات این کمپانی دارای این مزیت است که در صورت بروز هر مشکلی برای هر یک از آن‌ها امکان مراجعه به نمایندگی معتبر تعمیرات محصولات زانوسی و اطمینان از تعمیر صحیح دستگاه معیوب وجود دارد. نمایندگی تعمیرات زانوسی با شعب متعدد خود و به سبب در اختیار داشتن تعمیرکاران متخصص در تعمیر محصولات زانوسی، آماده است تا خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی زانوسی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و کمترین هزینه در اختیار مراجعان محترم خود قرار دهد.

خدمات تعمیر ارائه شده از سوی متخصصان نمایندگی تعمیرات زانوسی، تماماً در محل سکونت مشتریان و در حضور آنان صورت خواهند پذیرفت. علاوه بر این هزینه‌های مرتبط با ارائه‌ی خدمات تعمیر محصولات زانوسی در نمایندگی تعمیرات زانوسی مطابق با تعرفه‌های مصوب نهادهای معتبر تعیین شده و این مرکز هیچ گونه وجه اضافه‌ای در قبال ارائه‌ی خدمات تعمیر محصولات زانوسی از مراجعان خود دریافت نخواهد کرد. نمایندگی تعمیرات زانوسی علاوه بر این خدمات ارائه شده از جانب متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه ضمانت می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم در صورت بروز هر گونه مشکلی در یکی از لوازم خانگی زانوسی خود پیش از هر اقدامی با نمایندگی تعمیرات زانوسی تماس بگیرید و از مشاوره‌ی رایگان این مرکز برای برطرف نمودن مشکل پیش آمده برای دستگاه خود بهره‌مند شوید و بهترین روش برطرف کردن آن را با کمک کارشناسان ما پیدا کنید.

 

مزیت‌های مراجعه به تعمیرکار متخصص در تعمیر برند زانوسی

از جمله ویژگی‌های قابل توجه در ارتباط با خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات زانوسی این است که تعمیرکاران این مرکز هر یک علاوه بر مهارت‌های کلی در تعمیر انواع لوازم خانگی، دوره‌‌های تخصصی تعمیر دستگاه‌های زانوسی را گذرانده‌اند و قادر هستند به طور حرفه‌ای‌تری این دستگاه‌ها را تعمیر نمایند. مسلماً تعمیرکارانی که به صورت تخصصی با ساختار و قطعات به کار رفته در لوازم خانگی زانوسی آشنا هستند، بسیار بهتر است از دیگر تعمیرکاران خواهند توانست مشکلات پیش آمده برای این دستگاه‌ها را برطرف کنند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زانوسی

لباسشویی‌های زانوسی به طور کلی کیفیت بالایی دارند و از قطعات مرغوبی در ساخت آن‌ها استفاده شده است، با این وجود این دستگاه‌ها نیز همانند تمامی دیگر انواع لوازم خانگی ممکن است دچار مشکل شوند، توصیه ما این است که در صورت مواجه شدن با هر مشکلی در ماشین لباسشویی زانوسی پیش از هر گونه اقدامی با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زانوسی تماس بگیرید و از مشاوره‌ی کارشناسان ما در این مرکز برخوردار شوید. کارشناسان ما به شما کمک خواهند کرد تا بهترین راه حل برای برطرف کردن مشکل پیش آمده برای دستگاه‌تان را پیدا کنید.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زانوسی

در صورتیکه ماشین ظرفشویی زانوسی شما روشن نمی‌شود، خارج از برنامه‌ی زمانی تعیین شده خاموش می‌شود، ظروف را به درستی نمی‌شوید و یا هر مشکل مشابه دیگری دارد، بهتر است پیش از استفاده‌ی مجدد از دستگاه با برقراری تماس با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زانوسی، ضمن استفاده از مشاوره‌های لازم جهت برطرف نمودن مشکل در منزل، از خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی زانوسی در محل، بهره‌مند شوید.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر زانوسی

هر یک از لوازم خانگی در معرض بروز انواع اشکال و نقص هستند و نمی‌توان ادعا کرد دستگاهی وجود دارد که احتمال بروز مشکل در آن صفر است. ماکروفرهای زانوسی نیز همانند سایر انواع لوازم خانگی ممکن است دچار برخی مشکلات و نواقص شوند. پیشنهاد ما این است که در صورت مواجه شدن با مشکلات مرتبط با ماکروفر زانوسی، باز هم از اقدام شخصی برای تعمیر دستگاه خودداری نمایید، آن را در اختیار تعمیرکاران غیرمجاز قرار ندهید و در اولین فرصت با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی

چنانچه یخچال زانوسی شما به خوبی غذاها را سرد نمی‌کند، دچار صدا و لرزش زیاد است، روشن نمی‌شود و یا هر گونه مشکل مشابهی دارد، بهتر است پیش از اقدام شخصی برای برطرف کردن مشکل با نمایندگی تعمیرات زانوسی تماس بگیرید. در صورت تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی دیگر مجبور به جابه‌جا کردن دستگاه برای تعمیر نخواهید بود. گذشته از این، تعمیر یخچال زانوسی در منزل و در حضور خودتان به شما این امکان را می‌دهد تا خود شاهد تمامی مراحل تعمیر دستگاه باشید و از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید. نمایندگی تعمیرات زانوسی خدمات ارائه شده از جانب متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه ضمانت می‌کند و در صورتیکه برای دستگاه تعمیر شده، در طول دوره‌ی ضمانت مشکلی مشابه با مشکل سابق پیش بیاید، متخصصان ما مجدداً در محل سکونت شما حاضر خواهند شد و دستگاه شما را بدون دریافت هیچ گونه وجهی تعمیر خواهند نمود.

 

 

 

آردینی اوخو
پنجشنبه 22 شهریور 1397
بؤلوملر :

نمایندگی تعمیرات الکترولوکس

0 گؤروش
یازار:‌

نمایندگی تعمیرات الکترولوکس

برند الکترولوکس از طرف‌داران بسیاری در کشور ما برخوردار است. در صورتی که شما یکی از طرفداران و مصرف‌کنندگان محصولات این کمپانی چند ملیتی هستید و به تازگی یکی از وسایل الکترولوکس‌تان دچار مشکل شده می‌توانید با امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات الکترولوکس تماس بگیرید. با تماس با ما  برای هر یک از لوازم خانگی الکترولوکس، اعم از ماشین لباسشویی الکترولوکس، ماشین ظرفشویی الکترولوکس، ماکروفر الکتررولوکس، یخچال الکترولوکس و اجاق‌گاز الکترولوکس، متخصص هر یک از این لوازم در کم‌تر از یک ساعت پس از تماسِ شما با حضور در منزل‌تان اقدام به تعمیر آن‌ها خواهد نمود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس

امداد آی.پی نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس است. ما متخصصانی متبحر و مجرب در زمینه‌ی ماشین لباسشویی‌های الکترولوکس در کادرِ خود داریم که هر یک از آن‌ها از تخصص و تجربه‌ای لازم و کافی جهت تعمیر وسیله‌ی شما به نحو احسن برخوردار هستند. در صورتی که ماشین لباسشویی الکترولوکس شما روشن نمی‌شود، یا صدا و لرزش زیادی دارد، یا البسه را به‌درستی نمی‌شوید و یا آن که قادر به تخلیه کردن آب نیست می‌توانید با ما تماس بگیرید تا متخصص ماشین لباسشویی جهت رفع مشکل راهی منزل شما شود.

البته قابل ذکر است که مشکلات نام‌برده صرفاً برخی از مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی الکترولوکس هستند و اگر مشکلی غیر از مشکلات فوق در ماشین لباسشویی شما بروز کرده نیز می‌توانید با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی الکترولوکس

الکترولوکس نشان داده که به کیفیت محصولات خود توجهی بسیار زیاد دارد. این توجه زیاد، خود را در ماشین ظرفشویی‌های این کمپانی نیز نشان می‌دهد. اگر از ماشین ظرفشویی الکترولوکس در منزل استفاده می‌کنید انتخاب خوبی داشته‌اید. اما چنان‌چه این ماشین ظرفشویی به هر علتی دچار مشکل شده فقط کافی ست با ما تماس بگیرید تا متخصص ماشین ظرفشویی‌های الکترولوکس در زمانی اندک جهت تعمیر ماشین ظرفشویی شما راهیِ منزل‌تان شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس

تمامی مدل‌های یخچال‌های الکترولوکس،  توسط متخصصین ما در امداد آی.پی قابل تعمیر هستند. اگر یخچال الکترولوکس شما به یکی از مشکلات زیر و یا هر مشکلی دیگر دچار شده با ما تماس بگیرید:

  • ·        یخچال روشن نمی‌شود.
  • ·        یخچال برفک می‌زند.
  • ·        یخچال خنک نمی‌کند.
  • ·        فریزر یخچال منجمد نمی‌کند.
  • ·        یخچال زیاد صدا می‌دهد.
  • ·        یخچال به طور مداوم کار می‌کند.
  • ·        و ...

 

 

 

آردینی اوخو
پنجشنبه 22 شهریور 1397
بؤلوملر :

نمایندگی تعمیرات آریستون

0 گؤروش
یازار:‌

نمایندگی تعمیرات آریستون

محصولات تولید شده با برند آریستون عموماً عمر مفید بالایی دارند و در طراحی آن‌ها از فن‌آوری‌های به روز استفاده شده است. این مشخصات به همراه برخی ویژگی‌های منحصر به فرد لوازم خانگی آریستون باعث شده تا بسیاری از کاربران در صورتی که قصد خرید یکی از انواع لوازم خانگی را داشته باشند، این برند را انتخاب کنند. تقاضای گسترده برای محصولات آریستون ضرورت وجود نمایندگی تعمیرات آریستون را، که با در اختیار داشتن پرسنل متخصص قادر باشد خدمات تخصصی تعمیر این دستگاه‌ها را به کاربران ارائه دهد، بیشتر کرده است. در این راستا آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات آریستون آماده است تا پس از تماس شما عزیزان در کمتر از یک ساعت متخصص تعمیر دستگاه‌تان را به محل سکونت‌تان اعزام نماید.

مزیت‌های مراجعه به تعمیرکار متخصص در تعمیر هر برند خاص

از جمله ویژگی‌های قابل توجه در ارتباط با خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات آریستون این است که تعمیرکاران این مرکز هر کدام گذشته از مهارت‌های عمومی در تعمیر انواع لوازم خانگی، دوره‌‌های تخصصی تعمیر دستگاه‌های تحت عنوان یک برند خاص را گذرانده‌اند و قادر هستند به طور حرفه‌ای‌تری آن دستگاه‌ها را تعمیر کنند. ار همین روی توصیه می‌کنیم، در صورت مواجه شدن با مشکلی در یکی از لوازم خانگی آریستون خود، با آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات آریستون تماس بگیرید تا از خدمات تعمیر ارائه شده از جانب متخصصان تعمیر محصولات آریستون بهره‌مند گردید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون

مشکلات متداولی که برای ماشین لباسشویی‌های آریستون پیش می‌آیند شامل روشن نشدن دستگاه، خاموش شدن ناگهانی دستگاه، آب‌گیری نکردن صحیح دستگاه، شست‌وشوی نامطلوب لباس‌ها، صدا و لرزش زیاد دستگاه و مواردی از این قبیل هستند. پیشنهاد می‌کنیم در صورت مواجه شدن با هر مشکلی در ماشین لباسشویی آریستون که خود با برطرف نمودن آن آشنا نیستید، پیش از هر اقدامی با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون تماس بگیرید و از مشاوره‌ی کارشناسان ما در این مرکز استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر آریستون

همانند ماشین لباسشویی‌های آریستون، ماکروفرهای آن نیز ممکن است دچار برخی مشکلات و نواقص شوند. به طور کلی هر یک از لوازم خانگی در معرض بروز انواع اشکال و نقص هستند و نمی‌توان گفت دستگاهی وجود دارد که احتمال بروز مشکل در آن صفر است. پیشنهاد ما این است که در صورت مواجه شدن با مشکلات مرتبط با ماکروفر آریستون، باز هم از اقدام شخصی برای تعمیر دستگاه و یا سپردن آن به مراکز نامعتبر برای تعمیر، خودداری نموده و در اولین فرصت با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آریستون تماس حاصل فرمایید. متخصصان ما در این مرکز آماده هستند تا تخصصی خدمات تعمیر ماکروفر آریستون را در کمترین زمان و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار دهند.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آریستون

چنان‌چه ماشین ظرفشویی آریستون شما روشن نمی‌شود، خارج از برنامه‌ی زمانی تعیین شده خاموش می‌شود، ظروف را به درستی نمی‌شوید و یا هر مشکل مشابه دیگری دارد، بهتر است تا با برقراری تماس با کارشناسان امداد آی.پی نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آریستون ضمن بهره‌مند شدن از مشاوره‌های لازم جهت برطرف نمودن مشکل در منزل، از خدمات تعمیر لباسشویی آریستون در محل، در صورت لزوم، برخوردار شوید. خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون ارائه شده از جانب متخصصان این مرکز شما را از دردسرهای جا به جا کردن دستگاه‌تان برای تعمیر، معاف ساخته و صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ی شما را به دنبال خواهد داشت.

نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون

متخصصان نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون آماده هستند تا خدمات تخصصی تعمیرات این دستگاه را در محل به شما عزیزان ارائه دهند. در صورت تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون دیگر نیازی به جابه‌جا کردن دستگاه برای تعمیر نخواهد بود. گذشته از این، تعمیر یخچال آریستون در منزل به شما این امکان را می‌دهد تا خود شاهد تمامی مراحل تعمیر دستگاه  باشید و از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید. یکی از دیگر امتیازاتی که نمایندگی تعمیرات آریستون برای مراجعان خود در نظر گرفته، ارائه‌ی ضمانت‌نامه 3 تا 12 ماهه برای خدمات تعمیر ارائه شده از سوی متخصصان این مرکز است.

 

 

آردینی اوخو
پنجشنبه 22 شهریور 1397
بؤلوملر :

نمایندگی تعمیرات بکو

0 گؤروش
یازار:‌

نمایندگی تعمیرات بکو

برند بکو که یکی از برندهای مرتبط با شرکت تولید لوازم خانگی آرچلیک ترکیه است، از جمله برندهایی است که در بازار لوازم خانگی جایگاه ویژه‌ی خود را دارد و برای بسیاری از کاربران ایرانی شناخته شده است. شرکت آرچلیک که در سال 1967 تأسیس شد، به تدریج در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی به حدی پیشرفت کرد که در سال 2004 شرکت آلمانی گروندینگ را خریداری کرد و به عنوان یکی از رقبای اصلی شرکت وستل در تولید انواع تلویزیون شناخته شد. در حال حاضر برخی از محصولات شرکت آرچلیک مانند یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون و یخچال با برند بکو به بازار عرضه می‌شوند.

همان‌طور که گفته شد، محصولات بکو در کشور تا حد زیادی شناخته شده هستند و کاربران بسیاری از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. همین امر ضرورت وجود نمایندگی‌های معتبر برای ارائه‌ی خدمات تعمیر لوازم خانگی بکو را که دچار مشکل شده‌اند، نشانگر می‌شود. نمایندگی تعمیرات بکو با سال‌ها تجربه و در اختیار داشتن مجموعه‌ای از متخصصان تعمیر دستگاه‌های این برند، آماده است تا این خدمات تخصصی را در اختیار شما عزیزان، که از یکی از محصولات بکو در منزل خود استفاده می‌کنید، قرار دهد. متخصصان نمایندگی تعمیر بکو، نه تنها تعمیرکارانی مجرب در تعمیر انواع لوازم خانگی هستند، بلکه با گذراندن دوره‌های ویژه‌ی تعمیر محصولات بکو، به صورت تخصصی با این محصولات و نحوه‌ی تعمیر هر چه بهتر آن‌ها آشنایی پیدا کرده‌اند. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات بکو پس از تماس شما، متخصصی را به محل سکونتتان اعزام خواهد کرد که در تعمیر همان دستگاه، با همان برند، تبحر داشته باشد. متخصصان ما در کمتر از یک ساعت پس از تماس شما در محل سکونتتان حاضر خواهند بود و پس از بررسی مشکل دستگاه شما و توافق بر سر هزینه‌ی خدمات، کار خود را در همان مکان آغاز خواهند نمود. تمامی مراحل تعمیر دستگاه شما در منزل خودتان انجام خواهد شد تا شما بتوانید از نزدیک ناظر کیفیت کار همکاران ما باشید. علاوه بر این، این مرکز برای جلب اعتماد بیشتر شما، خدمات ارائه شده از سوی متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه ضمانت می‌کند.

هزینه‌های دریافت شده بابت ارائه‌ی خدمات تعمیر دستگاه‌های برند بکو، مطابق با تعرفه‌های تصویب شده از سوی نهادهای نظارتی خواهد بود و نمایندگی تعمیر بکو هیچ گونه هزینه‌ی اضافی را از شما دریافت نخواهد کرد.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو

چنان‌چه ماشین ظرفشویی بکوی شما دچار اختلال در روشن یا خاموش شدن شده، ظرف‌ها را تمیز نمی‌شوید و یا هر مشکل مشابه دیگری دارد، بهتر است تا با برقراری تماس با متخصصان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو علاوه بر  بهره‌مند شدن از مشاوره‌های لازم جهت برطرف نمودن مشکل در منزل، از خدمات تعمیر لباسشویی بکو در محل، در صورت لزوم، بهره‌مند شوید.

 نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو

مشکلات متداولی که برای ماشین لباسشویی‌های بکو پیش می‌آیند مشابه مشکلاتی هستند که ممکن است برای هر ماشین لباسشویی دیگری پیش بیاید. این مشکلات شامل روشن نشدن دستگاه، خاموش شدن ناگهانی دستگاه، آب‌گیری نکردن صحیح دستگاه، شست‌وشوی نامطلوب لباس‌ها، صدا و لرزش زیاد دستگاه و ... هستند. پیشنهاد می‌کنیم در صورت مواجه شدن با هر مشکلی در ماشین لباسشویی بکو که خود با برطرف نمودن آن آشنا نیستید، قبل از هر گونه اقدامی با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو تماس بگیرید و برای برطرف کردن مشکل پیش آمدن دستگاه به بهترین وجه ممکن از مشاوره‌ی کارشناسان ما در این مرکز استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو

همانند سایر محصولات بکو، جاروبرقی‌های آن نیز ممکن است دچار برخی مشکلات و نواقص شوند. به طور کلی هر یک از لوازم خانگی در معرض بروز انواع اشکال و نقص هستند و نمی‌توان گفت دستگاهی وجود دارد که بتوان گفت مطمئناً هرگز دچار ایراد نمی‌شود. پیشنهاد ما این است که در صورت مواجه شدن با مشکلات مرتبط با جاروبرقی بکو، باز هم از اقدام شخصی برای تعمیر دستگاه و یا سپردن آن به مراکز نامعتبر برای تعمیر، خودداری کنید و برای پیدا کردن بهرین راه حل برطرف کردن مشکل پیش آمده برای دستگاه خود با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر بکو

ماکروفرهای بکو نیز همانند سایر ماکروفرها دستگاه‌هایی هستند که برطرف شدن مشکلاتی که برای آن‌ها پیش می‌آیند، مستلزم مراجعه به متخصصان مجرب است. تعمیر این دستگاه‌ها توسط افراد فاقد صلاحیت لازم ممکن است باعث بروز مشکلات بیشتر شود و حتی امنیت جانی خود فرد و دیگران را به مخاطره اندازد. نمایندگی تعمیرات ماکروفر بکو آماده است تا تخصصی‌ترین خدمات تعمیر ماکروفر بکو را به شما عزیزان ارائه دهد.

 

آردینی اوخو
پنجشنبه 22 شهریور 1397
بؤلوملر :

نمایندگی تعمیرات فریجیدر

0 گؤروش
یازار:‌

نمایندگی تعمیرات فریجیدر

شرکت فریجیدر از قدیمی‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در سطح جهان است و البته فارغ از آن که در حال حاضر نیز محصولات پر فروشی در سطج جهان دارد، اما زمانی نام فریجیدر در آمریکا یکه تازی می‌کرد و اکثر آمریکایی‌ها از محصولات فریجیدر استفاده می‌کردند. در حال حاضر نیز کمپانی الکترولوکس مالک این شرکت است و در واقع از سال 1986 تا کنون فریجیدر یکی از زیر مجموعه‌های الکترولوکس به حساب می‌آید. فریجیدر از آن شرکت‌هایی ست که پس از فروش نیز به مشتریان خود و به مصرف کنندگان محصولات‌اش توجه دارد. به همین دلیل در کشورهای مختلف نمایندگی‌های مختلفی از فریجیدر وجود دارند که به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند، خدماتی همچون:

·        نصب محصولات فریجیدر

·        تعمیر محصولات فریجیدر در محل

·        ارائه‌ی راهنمای استفاده از محصولات فریجیدر

·        پاسخ به پرسش‌های مصرف کنندگان فریجیدر

·        و ...

آی . پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات فریجیدر آماده‌ی ارائه‎ی این خدمات است. بنابراین اگر از مصرف کنندگان محصولات فریجیدر هستید، این نوید را برای شما داریم که در صورت خرابی هر یک از محصولات فریجیدر و یا در صورتی که سوالی در ارتباط با محصولات فریجیدر در ذهن دارید می‌توانید با امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات فریجیدر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر

هر یک از لوازم خانگی فریجیدر شما دچار مشکل شده باشند متخصصین ما قادر به تعمیر آن‌ها خواهند بود. اگر ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده صرفاً کافی ست با ما تماس بگیرید تا متخصص و تکنسینِ دوره‌دیده‌ی ماشین لباسشویی فریجیدر جهت تعمیر به منزل شما اعزام شود.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی‌های کندی عبارت اند از:

·        روشن نشدن دستگاه

·        باز نشدن درب

·        بسته نشدن درب

·        عدم تخلیه آب

·        لرزش و یا صدای بیش از اندازه

هر یک از مشکلات بالا و یا هر مشکل دیگری که در ماشین لباسشوی شما به وجود آمده باشد می‌توانید با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر

شرکت فریجیدر توجه زیادی به کیفیت محصولات خود دارد. این جمله برای کسانی که از محصولات این کمپانی استفاده می‌کنند بهتر قابل درک است. اما با این حال، محصولات این شرکت نیز به مانند تمامی محصولات برقی جهان به علل مختلف ممکن است دچار خرابی شوند. آن چه که در این بین مهم است این است که این محصولات را نباید جهت تعمیر به دست فرد غیر متخصص سپرد بلکه یک فرد متخصص و کاربلد باید به تعمیر آن‌ها مشغول شود.

اگر یخچال فریجیدر شما دچار مشکل شده، با ما تماس بگیرید تا متخصص یخچال‌های فریجیدر با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی یخچال‌های فریجیدر به محل اعزام شده و اقدام به تعمیر یخچال کند.

مشکلات رایجی که در یخچال‌های فریجیدر به وجود می‌آیند موارد زیر هستند:

·        روشن نشدن یخچال

·        صدای بیش از حد یخچال

·        جمع شدن آب در جا میوه‌ای

·        برفک زدن

·        منجمد نشدن مواد در فریزر

هر یک از مشکلات بالا و البته هر مشکل دیگری که در یخچال شما به وجود آمده باشد توسط متخصص ما قابل رفع خواهد بود

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فریجیدر

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی فریجیدر خدمات مشاوره برای برطرف کردن مشکلات پیش آمده برای لوازم خانگی این برند را در مورد تمامی محصولات آن در اختیار مراجعان خود قرار می‌دهد. در صورتی‌که مشکل پیش آمده برای ماشین ظرفشویی فریجیدر شما به گونه‌ای باشد که نیازمند بررسی تعمیرکار متخصص داشته باشد، همکاران ما در کمتر از یک ساعت به محل سکونت شما اعزام خواهند شد و تمامی مراحل تعمیر دستگاه را در حضور خودتان انجام خواهند داد.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر

اگر از اجاق گاز فریجیدر در منزل استفاده می‌کنید، به شما تبریک می‌گوییم زیرا انتخاب بسیار خوبی داشته‌اید. اما اجاق گاز فریجیدر نیز ممکن است در اثر شرایط مختلف با مشکلاتی مواجه شود. اگر مشکلی در اجاق گاز فریجیدر شما به وجود آمد می‌توانید با امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر تماس بگیرید.

 

 

آردینی اوخو
پنجشنبه 22 شهریور 1397
بؤلوملر :

نمایندگی تعمیرات زیمنس

0 گؤروش
یازار:‌

نمایندگی تعمیرات زیمنس

شاید شما هم در صورت داشتن تصمیم برای خرید یکی از لوازم خانگی به خاطر تعدد برندها و تنوع مدل‌ها، کم و بیش دچار سردرگمی شده‌اید و با جست‌وجو از هر طریقی تلاش کرده‌اید تا بهترین برند و مدل دستگاه مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید. از میان برندهای مختلف مرتبط با لوازم خانگی موجود در کشور، برند زیمنس از جمله برندهای خوش‌نام و معتبری است که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. احتمالاً شما هم که اکنون در حال مطالعه‌ی این صفحه هستید، به هنگام خرید یکی از لوازم خانگی خود این برند را انتخاب کرده‌اید.

محصولات شرکت آلمانی زیمنس عموماً از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. در حال حاضر شرکت زیمنس تجربه‌ی چندین ساله‌ی خود را در کنار تکنولوژی‌های روز دنیا قرار می‌دهد و بدین ترتیب همواره لوازم خانگی پیشرفته‌تر و باکیفیت‌تری را روانه‌ی بازار لوازم خانگی می‌کند. علی‌رغم تمامی این سخنان محصولات تولید شده توسط کارخانه‌ی زیمنس نیز همانند سایر لوازم خانگی دیر یا زود دچار مشکلاتی می‌شوند که برطرف کردن آن‌ها نیاز به مراجعه به یک متخصص مجرب دارد. استفاده‌ی نادرست از انواع لوازم خانگی، بی توجهی به نکات ایمنی مرتبط با استفاده از این دستگاه‌ها، انواع حوادث و استهلاک دستگاه بر اثر گذشت زمان از جمله عواملی هستند که باعث می‌شوند لوازم خانگی تولید شده توسط شرکت زیمنس دچار مشکل شوند.

از جمله مزایای قابل توجه در استفاده از محصولات شرکت زیمنس این است که نمایندگی‌های معتبری برای تعمیر این دستگاه‌ها در سراسر کشور وجود دارند که آماده‌ هستند تا خدمات تخصصی تعمیر محصولات این شرکت را در اختیار شما کاربر محترم محصولات زیمنس قرار دهند. متخصصان نمایندگی تعمیرات زیمنس همگی افرادی با مهارت ویژه در تعمیر لوازم خانگی این برند هستند. کارشناسان ما در این مرکز پس از تماس شما متخصص وسیله‌ی مورد نظرتان در زمان دلخواه‌ شما به محل سکونتتان اعزام خواهند کرد. محل سکونت شما در هر جای شهر که باشد، متخصصان ما در کمتر از یک ساعت در آن جا حضور خواهند یافت و دستگاه شما را در همان مکان تعمیر خواهند کرد. هزینه‌ی تعمیر دستگاه شما مطابق با تعرفه‌هایی خواهد بود که نهادهای رسمی تصویب کرده‌اند و نمایندگی تعمیرات زیمنس به هیچ عنوان مبلغی مازاد بر این تعرفه‌ها از شما مطالبه نخواهد کرد.

ازجمله دیگر مزیت‌هایی که نمایندگی تعمیرانت زیمنس برای جلب رضایت شما در نظر گرفته این است که این مرکز خدمات ارائه شده از سوی متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه ضمانت می‌کند. در صورتیکه دستگاه شما در مدت ضمانت مجدداً با مشکلی مواجه شود که پیش از آن بابت آن با نمایندگی تعمیرات زیمنس تماس گرفته بودید، متخصص ما مجدداً در محل حضور خواهد یافت و تعمیر دستگاه شما را بدون دریافت هیچ وجهی انجام خواهد داد.

پیشنهاد ما این است که در صورت مشاهده‌ی هر گونه مشکلی در یکی از دستگاه‌های زیمنس خود، پیش از آن که خود شخصاً نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام نمایید، با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات زیمنس تماس بگیرید و از مشاوره‌ی رایگان برای برطرف کردن مشکل پیش آمده در منزل بهره‌مند شوید.

 

نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس

هر مشکلی که در یخچال زیمنس شما به وجود آمده باشد، از عدم روشن‌شدن گرفته تا منجمد نشدن مواد در فریزر، توسط متخصص یخچال زیمنس قابل تعمیر خواهد بود. در صورت استفاده از خدمات تعمیرات یخچال زیمنس نیازی به جابه‌جا کردن یخچال به مغازه، کارگاه و یا شرکت وجود نخواهد داشت زیرا تنها با یک تماس  متخصص تعمیر یخچال زیمنس در محل سکونت شما حاضر خواهد شد و تعمیر دستگاه شما را شروع خواهد کرد.

نمایندگی تعمیرات ماشین‌ظرفشویی

ماشین‌ظرفشویی‌های زیمنس نیز با وجود آن که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند، باز هم در معرض بروز برخی از مشکلات مانند نشت آب، روشن یا خاموش نشدن دستگاه، شست‌وشوی نامناسب ظروف و ... هستند. اگر ماشین ظرفشویی زیمنس شما دچار چنین ایراداتی شده، توصیه می‌کنیم پیش از استفاده‌ی مجدد از دستگاه با نمایندگی تعمیرات زیمنس تماس حاصل نمایید. 

نمایندگی تعمیرات ماشین‌لباسشویی زیمنس

همانطور که گفته شد محصولات زیمنس نیز همانند محصولات سایر برندهای برتر دنیا ممکن است به سبب استفاده و نگهداری نامناسب یا استهلاک دچار مشکل شوند. اگر ماشین‌لباسشویی زیمنس شما نیز با مشکلی مانند صدا و لرزش زیاد دستگاه، روشن یا خاموش نشدن، آبگیری نکردن، شست‌وشوی نامناسب البسه و ... مواجه شده است، کافی ست با ما تماس بگیرید تا متخصص ماشین‌لباسشویی زیمنس در کوتاه‌ترین زمان ممکن با حضور در منزل شما، مشکل دستگاه را بررسی کرده و نسبت به تعمیر دستگاه اقدام نماید.

 

چرا نمایندگی تعمیرات زیمنس را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفته شد نمایندگی تعمیرات زیمنس خدمات ارائه شده از جانب متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه ضمانت می‌کند و این ضمانت به این معنی است که اگر به هر علتی مجدداً در همان قسمت مشکلی به وجود آمد، متخصص یک بار دیگر با مراجعه به منزل شما، بدون دریافت هر گونه وجهی وسیله‌ی مورد نظر را تعمیر خواهد کرد.

متخصصین امداد آی.پی هر یک در زمینه‌ی کاری خود دوره‌های آموزشی را پشت‌سر گذاشته و سال‌ها در ارتباط با تخصص خود تجربه دارند. بدیهی است استفاده از خدمات متخصصان همکار در نمایندگی تعمیرات زیمنس بسیار بهتر است از قرار دادن دستگاه‌های نسبتاً گران قیمت در اختیار افراد فاقد صلاحیت و تعمیرکاران غیرمجاز است. گذشته از این پیشنهاد می‌کنیم مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات زیمنس را نیز مد نظر داشته باشید و در صورت بروز هر مشکلی برای دستگاه خود با تماس با این مرکز، علاوه بر تعمیر دستگاه خود به صورت تخصصی، از این مزیت‌ها نیز برخوردار گردید.

 

 

آردینی اوخو
پنجشنبه 22 شهریور 1397
بؤلوملر :